Інститут клітинної терапії підтвердив сертифікат якості ISO 9001:2018

У 2020 р. Інститут клітинної терапії вкотре підтвердив міжнародний сертифікат якості ISO 9001:2018. Акредитація дійсна до жовтня 2023 року і розповсюджується на всі структурні підрозділи Інституту – Клініку клітинної терапії, Кріобанк, Центр науки.

У 2014 р. Інститут клітинної терапії став першим в Україні банком пуповинної крові, який отримав престижну міжнародну акредитацію ISO. Аудит проводила німецька компанія TUV Rheinland/LGA InterCert.

ISO (International Standardisation Organisation) — це міжнародна організація зі стандартизації, заснована в 1947 р. Мета ISO — ратифікація стандартів, розроблених різними країнами світу для того, щоб продукція, що виробляється сертифікованим підприємством, чи послуги, що надаються ним, відповідали єдиному міжнародному стандарту якості, прийнятому в різних країнах світу. Таким чином, міжнародні стандарти ISO гарантують, що продукція або послуги сертифікованого підприємства – безпечні, надійні та хорошої якості.

Важливою вимогою системи менеджменту якості ISO є докладний опис всіх процедур і маніпуляцій, що виконуються на базі сертифікованого підприємства, а також беззастережне слідування прописаним протоколам та інструкціям. Також згідно з вимогами стандарту ISO, сертифіковане підприємство зобов’язане постійно проводити ретельний контроль виконуваних процесів і аналізувати отримані результати. Така організація роботи дозволяє виключити помилки.

Контроль відповідності сертифікованої системи управління якістю вимогам зазначеного стандарту здійснюється шляхом проведення зовнішніх наглядових аудитів.

Так, упродовж 6 років усі структурні підрозділи Інституту клітинної терапії (Кріобанку, Клініки, Центру Науки) проходять регулярні незалежні аудити на відповідність стандарту ISO.

Сертифікація Клініки Інституту клітинної терапії згідно вимог ISO 9001:2018 забезпечує пацієнтам додаткові гарантії надання медичних послуг найвищої якості.

Клініка Інституту клітинної терапії й надалі докладатиме всіх зусиль, щоб відповідати високим міжнародним стандартам якості і виправдовувати довіру своїх пацієнтів.